Swapperdeswap!

Voor de sew along van de Dorothy Day Tripper, was er een swap in de Swoon groep.

Ik zag bij de swap van de Coraline clutch zo'n mooie dingen passeren, dat ik me opgaf voor een nieuwe swap, namelijk die van de Cate.

Bij een swap wordt er voor jou een swaptoffer getrokken waarvoor je iets moet maken.
Meestal maak je iets naar de smaak van je swaptoffer.
Maar deze swap was anders dan anders.
Het was een 'all about me' swap.
Je moest dus een tas maken die iets over jezelf verteld.


Ik kocht, voor ik beslist had welke stof ik ging gebruiken, heel erg leuke notitieboekjes bij de Action.
Deze brachten me op het idee om volgend stofje te gebruiken.




De stof heet 'Carnaby Street', die ligt in Londen, en laat nu net Londen een stad zijn waar ik al 5 keer geweest ben. En, als ik er net geweest ben, het liefst van al direct terug naartoe zou willen.

Dus gaat mijn Cate grotendeels over het feit dat ik graag op reis ga.
Ik zocht een stofje voor de voering, maar besliste om voor een effen voering te gaan met een leuk stofje voor de zakjes binnenin de tas, het metroplan van Londen!

 
 
 
Aan de rits heb ik een trekkertje gehangen in de vorm van een fototoestel, omdat ik graag fotografeer.


 
 

Ik heb er ook enkele extraatjes ingestoken, namelijk zo'n notitieboekje, een schriftje met op de voorzijde een scooter en een kaars in de vorm van een oude radio.
Het notitieboekje met de Engelse vlag is logisch denk ik, het schriftje met de scooter omdat ik graag retro spulletjes zie en ook scooters. De kaars ook omdat dat retro is en omdat ik zo'n prulletjes wel leuk vind.
Ook stak ik er een lippenzalf bij, want zelf ga ik het huis niet uit zonder.
En ook nog een kaartje met de uitleg over 'mijn Cate'.


 
O ja, de aandachtige lezer heeft misschien opgemerkt dat ik de tas iets heb aangepast. Volgens het patroon is die met 2 korte hengsels.
Ik heb niet zo graag een tas die je op de schouder moet dragen, dus heb ik in plaats van 2 hengsels, 1 lang lint voorzien, net zoals IK het graag heb.
De swap is tenslotte ook 'all about me' ;-)
 

 
Op 24 maart kreeg ik de naam en het adres van mijn swaptoffer en ten laatste 28 maart moesten al de tassen (in totaal deden er 77 mensen van over heel de wereld mee!) verzonden zijn.
Ik ben ook heel erg benieuwd wat ik ga krijgen. Ik zal het resultaat hier ook zeker laten zien (de tas is momenteel onderweg uit Australië naar België, ze was wat later verzonden dan voorzien)!
 


Reacties

  1. Heel toffe tas Noor! En wat een mooi verhaal erbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, zeg, wat een mooie tas!!! Love it!! En zo een leuke blog! Ik hou je in de gaten, want je maakt super mooie dingen :-))
    Gr
    An
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verhaaltje. Zie dat nu pas. Heb je zelf al wat ontvangen eigenlijk?
    Ik vind dat je het super goed bij elkaar hebt gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts