Ai ai ai...

Is het al zo lang geleden dat ik nog iets gepost heb?!
Dan zullen we eens proberen om wat in te halen ;-)

Ik weet natuurlijk wel waardoor het komt... vakantie, dan daarna nog een beetje in vakantiestemming en alles wat rustiger aan, dan een computer met kuren en af en toe wat minder zin om te naaien (of iets afgewerkt te krijgen).

Maar hier dus een inhaalbeweging! Effe kijken wat ik in tussentijd gedaan heb.

Om te beginnen, mijn vakantie.
Ik ben naar Kroatiƫ geweest, meer bepaald de dramatische... euh, Dalmatische kust.
Het hotel, waar ik en mijn 2 vriendinnen (en de rest van de bus) verbleven, was Hotel Olympia in Vodice, een groot en heel mooi hotel, zeer uitgebreide buffetten, leuk zwembad, vlakbij de zee,...
Uitstappen deden we naar Zadar, Split, Sibenik, nationaal park Krka, Trogir en Primosten.
Allemaal heel mooi, maar, na al 2 keer eerder in KroatiĆ« te zijn geweest (wel op andere plaatsen) hadden we het eerlijk wel een beetje gezien. Allemaal kleine stadjes, smalle straatjes, water,...

Hier een impressie:



























Sorry, ik kon niet kiezen :-P

Wat me opvalt is dat ik precies een zwak heb voor luikjes...
Kijk maar eens mee...









Zo, dat is al 1 postje ingehaald. Morgen nog eentje!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts