Ik ga op reis en ik neem mee... of toch niet?

Als ik op reis ga, met de bus, heb ik natuurlijk een tas nodig om wat spulletjes in te steken voor op de bus.
Iets om te drinken, wat eten, een boekje,...

Ik had dit leuke stofje gezien en moest en zou het hebben. Het zou een tas worden, dat was zeker, maar de welke?
Toen kwam ik dit patroon tegen en wist dat ik die tas ging maken om mee te nemen op reis.

Ik bestelde bij het stofje een kobaltblauwe canvas, zodat de bodem wat steviger zou zijn.
Zoals jullie van mij gewoon zijn, veranderde ik het patroon een beetje, om een lange riem te hebben ipv 2 korte...

Het resultaat:


detail van de papsel van de binnenzak.
Wat ben ik blij met het speciale naaivoetje (smalle kantvoet) dat ik speciaal kocht om te 'topstitchen'!
Altijd mooi recht (of toch bijna altijd)...



de binnenzakken. Als er iemand tips heeft om die goed op de foto te krijgen... shoot!




En toen was de tas af, de avond voor mijn vertrek... en besliste ik dat ik ze toch maar niet mee ging nemen, bang dat ze vuil zou worden...

Reacties

Populaire posts