Ik ben zo slecht in titels verzinnen...

... zeker als het weer over een patroontestje of twee gaat...

Weeral eentje voor GenyC Artes, dit keer de Rainbow Phone Pouch.
Ook weer zo'n snel klaar projectje, en je hebt er weinig stof voor nodig, wat wil je nog meer?

Er zijn patroondelen voorzien voor verschillende formaten van gsm/ smartphone, maar ook een uitleg hoe het patroontje aan te passen aan een toestel met andere maten. Ik ben van plan om een hoesje te maken voor de nieuwe gps van mijn ouders.
Je kan gewoon een hoesje maken, of je kan het hoesje voorzien van een polsriempje of een crossbody riempje, en je kan er zelfs een mini rugzakje van maken!
Er zit een ritsvakje achteraan, waar wat kleingeld in kan bijvoorbeeld.

Het patroontje is momenteel nog in korting, 20% er af! Snel zijn is de boodschap, want ik denk dat de korting nog maar zo'n 24u geldig is!

Je shopt het hier.





 




Een tweede patroontje dat ik mocht testen, is de Greta Wristlet Clutch van Teresa Lucio.
Een tasje dat snel klaar is, enkel de grommets waren, voor mij dan toch, een uitdaging :-)

Je vind het patroontje hier. Het is gratis tot 15 september.

Stofjes: Lavvi Ebbel
 

stofje uit mijn kast en kurk van Costur Art

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts