Button Up Boxes

Het lijkt alsof ik de laatste tijd niet veel meer doe dan patroontjes testen, en eigenlijk is dat wel een beetje. Al maak ik wel spulletjes, maar vergeet ik dan weer foto's te maken...
Ik had mezelf nochtans voorgenomen om wat minder te testen en wat meer voor mezelf te naaien, maar als ik een leuk (en snel) patroontje voorbij zie komen, dan kan ik het toch niet laten.
Zo ook met deze Button Up Boxes van Pink Pony Design.

Ik heb het wel voor mandjes in allerlei vormen en maten, en deze zijn dan ook echt wel heel leuk.
Dit patroontje heeft 3 formaten van mandjes, maar ook de instructies om een ander formaat te maken.
De formaten die in het patroon zitten zijn: 7,5 x 7,5 x 7,5 cm- 10 x 10 x10cm en 12,5 x 12,5 x 12,5 cm.
Ik maakte enkel de 2 kleinste formaten.



Je kan ze open maken om gemakkelijk op te bergen als je ze niet gebruikt.



Of je maakt 1 kant open om zo gemakkelijker aan je spulletje te kunnen tijden het naaien. Het kleinste mandje is ideaal om je kamsnaps in op te bergen.


Het middelste formaat kan zelfs dienen als bloempotje :-)






Ook leuk om als cadeautje te geven, al komt het patroontje net te laat om ze als kerstcadeautje te kunnen maken.

Je shopt het patroontje hier of hier


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts